Další zajímavé auto, které se objevilo na našem prahu - benzinová Octavia RS poháněná nabroušeným motorem TFSI a nalakovaná šedou metalízou.
RSo u nás prošlo tříkrokovým leštěním laku a získalo špičkovou ochranu v podobě nano sealantu, sealantu na litá kola a coatingů na všechna skla a kryty světlometů. Ošetřili jsme také motor, koncovky výfuků, a vnitřní hrany dveří a prahy.
A takhle nějak to probíhalo...
Malé posilnění na úvod:

Zamaskovat neleštěné díly a ochránit interiér:


I při intenzivním leštění je teplota povrchu velmi nízká - bezpečnost a šetrnost k laku je důležitá:

Leštění všech krytů světlometů:


...a také skel:

Třetí fáze leštění - speciální leštěnka pro maximální lesk a hloubku laku:

Péče o litá kola a podběhy:




Ani na motor jsme nezapomněli:

Aplikace ochranných coatingů na kryty světlometů a všechna skla i zpětná zrcátka:





I prostor pod klikami dveří je důležitý:


Stejně jako impregnace těsnění, nádrž a zamaskování oděrek zakázkově namíchanou barvou:



Tři vrstvy kvalitního sealantu od Gtechniq:

Kapota byla ochráněna i zevnitř...

Finální stav:











Děkujeme panu majiteli za důvěru a přejeme mnoho radosti z každého najetého kilometru! :-)
