Další zajímavé auto, které se objevilo na našem prahu - benzinová Octavia RS poháněná nabroušeným motorem TFSI a nalakovaná šedou metalízou.
RSo u nás prošlo tříkrokovým leštěním laku a získalo špičkovou ochranu v podobě nano sealantu, sealantu na litá kola a coatingů na všechna skla a kryty světlometů. Ošetřili jsme také motor, koncovky výfuků, a vnitřní hrany dveří a prahy.
A takhle nějak to probíhalo...
Malé posilnění na úvod:
Zamaskovat neleštěné díly a ochránit interiér:
I při intenzivním leštění je teplota povrchu velmi nízká - bezpečnost a šetrnost k laku je důležitá:
Leštění všech krytů světlometů:
...a také skel:
Třetí fáze leštění - speciální leštěnka pro maximální lesk a hloubku laku:
Péče o litá kola a podběhy:
Ani na motor jsme nezapomněli:
Aplikace ochranných coatingů na kryty světlometů a všechna skla i zpětná zrcátka:
I prostor pod klikami dveří je důležitý:
Stejně jako impregnace těsnění, nádrž a zamaskování oděrek zakázkově namíchanou barvou:
Tři vrstvy kvalitního sealantu od Gtechniq:
Kapota byla ochráněna i zevnitř...
Finální stav:
Děkujeme panu majiteli za důvěru a přejeme mnoho radosti z každého najetého kilometru! :-)